We zijn dagelijks best veel tijd kwijt aan het oplossen van bugs, support en beantwoorden van diverse vragen. Die komen binnen per telefoon, mail, app, enzovoort, deze vragen worden vervolgens in een ander systeem gezet zodat mijn collega's hier naar kunnen kijken. Het antwoord wordt vervolgens door één van ons teruggestuurd. Deze werkwijze kan voor ons efficiënter. Daarom maken vanaf nu gebruik van een ticketsysteem, je kunt een ticket inschieten via deze link.
Het ticket is direct zichtbaar voor de betreffende collega die hem kan oppakken. Zo worden enkele stappen
overgeslagen, en heb jij nog sneller reactie.
Wanneer je een ticket inschiet, zullen we je uitnodigen om een account aan te maken. Zo worden alle
tickets ook nog gearchiveerd. Zo kun je het antwoord nog eens terugvinden.
Mag ik niet meer bellen?
Ja natuurlijk mag dat, wij zullen het ticket dan wel in ons systeem invoeren en zul je naar alle
waarschijnlijkheid per mail ook een reactie van ons krijgen.
We verzoeken je dus het ticket in te schieten op: https://53gradennoord.freshdesk.com/support/tickets/new